Recenzie (12)
Dymová clona (1999)
Celý film má perfektní spád a člověku 85% filmu uteče jako nic. Bohužel konec se Michaelovi Mannovi úplně nepodařil a ten jediný se mi na filmu nelíbil. Tam celý snímek ztrácí na své dramatičnosti a bez nějakého velkolepého vyvrcholení trochu sraží zážitek z celého filmu. Rozhodoval jsem se mezi 4 a 5 hvězdami, ale nakonec jsem se rozhodl pro lepší hodnocení a to hlavně kvůli úžasným hereckým výkonům Russella Crowea a Al Pacina.
Vlk z Wall Street (2013)
Jako opravdový člověk je Jordan Belfort opravdu pěkný ......, ale tady se hodnotí samostatný film a jako takový ho bez jakýchkoliv výčitek musím ohodnotit na 5 *. Byl to jeden z mála filmů, kde jsem žasl tím co se v něm dějě a zároveň se tomu nepřestával smát. Hlavně výkon L. DiCapria byl na jedničku a pokud mu doteď Oscar za hlavní roli ve filmu unikal, tak za tento film by si ho rozhodně zasloužil.
Iron Man 3 (2013)
Velmi zdárně zakončená trilogie. Celý film má náboj a kreativita akčních scén mě dokázala často až přakvapit. K tomu všemu po celou dobu film prostupuje geniální humor Toniho Starka, který dokáže vždy pořádně pobavit. Zasloužených 90%
Na vlásku (2010)
Pěkná a vtipná animovaná pohádka. Humor je nenucený a nenašel jsem tam moc nudných pasáží, které by mi znepříjemňovaly sledování. Malý zelený leguán je tam perfektní...
Re-Play (2009) (relácia)
Nudné, vtíravé vtipy, které spíš celé sledování pořadu jen zhoršujou. Nedosahuje kvalit Game Page ani zdaleka a hodnocení některých her je úplně mimo mísu (zejména porovnáním s ostatními světovými kritiky). Sem tam se ale něco zajímavého dozvíte.
Temný rytier (2008)
Zatím můj nejlepší filmový zážitek. Perfektní herecké výkony Heath Ledgera a Christiana Balea Vás nenechají ani na chvilku v klidu a pořád se budete těšit co Vás čeká v příbehu dále. Nejednou jsem si myslel, že film už nemůže nabrat lepší obrátky a hned o pár sekund později jsem zjistil jak moc jsme se mílil. Zejména teda Jokerova postava ztvárněna H. Legertem byla asi nejděsivejší a nejvěrohodnější postavou jakou jsem kdy viděl na filmovém plátně (nejlepší herecký výkon jaký jsem kdy viděl!!). K tomu všemu film podtrhuje vynikající soundtrack, který jen přidává k temné atmosféře, která celý film obklopuje.
Plnou parou vzad! (2002)
Nechápu moc špatná hodnocení ostatních uživatelů. Sice je to jednoduchá komedie s ne moc složitym dějem (což se u komedie ani nedá čekat), ale vtipné je to skoro od začátku do konce a je to skvělá oddychovka na večer u televize. Shlédl jsem tento film snad 5 krat a s každým shlédnutím jsem se bavil víc a víc, takže mužu jen doporučit.
Prci, prci, prcičky 2 (2001)
Film, který mě dokáže vždy přinutit jít k televizi a znovu se na něj podívat. Dobrý děj a super humor vám určitě zařídí vtipný večer u vás doma, pokud jste na tyto teenagerovské komediállní (střelené) filmy.
Klamár, klamár (1997)
Opravdu povedená komedie, ve které Jim Carrey dokazuje, že je mistrem bavičem. OPRAVDU DOPORUČUJU zhlédnout tento film v originále, jinak příjdete o hodně. Český dabing není rozhodně špatný,ale nevystihne Jimovou uřvanou a hlavně vtipnou postavu. Ti co hodnoti tento film a viděli ho jen česky, ho nemůžou posoudit určitě objektivně. Určitě si zaslouží hodnocení aspoň přes 70%. Velice vtipná komedie.
Četnícke humoresky (2001) (seriál)
Jeden z nejlepších seriálů, které byly za posledni léta natočen. První série mě překvapila svým vtipek a dokonce i dobře promyšlenými případy. Herecké obsazení bych řekl, že je na jedničku. Tomáš Topfer perfektně hraje náčelníka pátračky Arazima a ostatní, hlavně Béďa, vždy dodají pořádnou dávku humoru. Druhá série mě ze začátku moc nezaujala, ale přesto jsem u ni vydržel a dočkal se další dávky "pravých" četnických humoresek. Případy se postupně propojují a mají zajmavou podstatu. Hlavně poslední díly jsou velmi dobře natočeny a perfektně ukazují stále se zvětčující tlak a moc Němců v naši zemi. Poslední díl už jen dokazuje hrůzostrašnost těchto roků, kdy i naši hrdinové z pátračky neměli sebemenší šanci zabránit událostem, které nadcházeli.