Obľúbené filmy (10)
Hviezdny prach (2007)
Avengers: Pomstitelia (2012)
Začarovaní (2007)
Moulin Rouge (2001)
Penelope (2006)
Temný rytier (2008)
Súmrak (2008)
Moje Guilty Pleasure, před zkouškou z fyziologie jsem to viděla snad 100krát, perfektní na vymytí mozku