Posledné recenzie (39)
The Gray Man (2022)
Mě to teda BA. Akce a super natočený
Tiesňové volanie (2018)
až na nelogičnost s ruční brzdou.. i když i to se dá nějak představit. Byl to masakr. Klobouček. A ten konec? TOP
Star Wars: Poslední Jediovia (2017)
néééééé to fakt nešlo... nedokoukáno...