Recenzie (30)
Totò Sapore e la magica storia della pizza (2003)
Pekna animovana pohadka o puvodu pizzy. Spise pro deti, dle meho nazoru neprinasi nejake vyssi ponauceni, nez stare dobre Pravda a laska zvitezi nad zlem a nenavisti. Hlasovi herci odvadi skvelou praci, hlavne Pulcinella. Film dava vic smysl pri alespon lehke znalosti neapolske kultury a historie, a take neapolskeho dialektu - i pro italsky mluvici muze byt pohadka bez titulku dcela orisek na rozlousknuti!
Saving Capitalism (2017)
Chapu, ze na uplnem konci se dokument snazil povzbudit a motivovat, ale vzhledem k predeslemu obsahu se clovek proste jen citi jako vyzvykana zvykacka ci dvakrat pouzity toaletak. A za to davam hvezdu dolu. Bo za pet hvezd nikdo neloboval.
Žena v okne (2021)
Pekny a hluboky smysl davajici film. Dalsi ze serie "Pred okny radi zabijime lidi a zasadne nepouzivame zaluzie/rolety/zavesy/okenice bo by o tom pak nemoh vzniknout film!"
Harry a Meghan (2022) (seriál)
Wtf was that. Cele by se to dalo shrnout do hodinoveho dokumentu, takhle mame sest hodin smutneho piana a brecicich bohatych lidi. Nekdy bylo tak ze 2% zajimave, videt veci z jejich pohledu, ale pak to vzdy zabilo dalsi piano a dalsi breceni. Je to jak verbovani do sekty svate Meghan. Pritom ve skutecnosti muze byt treba fajn zenska..? Hehe
Mad Max: Zbesilá cesta (2015)
Nikdy v životě jsem nečekala, že se na tohle vůbec podívám, natožpak že mě to totálně zhypnotyzuje a uchvátí. Mega překvápko!
Mandragora (1997)
Docela zklamání, opravdu silná byla asi pouze poslední scéna. Nelehké téma prostituce a drog pojaté tak hrozitánsky depresivně, až je z toho spíš parodie. U většiny filmu jsem se smála, tak nevim jestli jsem divná já nebo tohle veledílo :)
Il peggior Natale della mia vita (2012)
Nejzajimavejsi na filmu byla jeho lokace, ale uz jsem videla i horsi kousky, takze zaslouzene dve hvezdy
L'ora legale (2017)
Komedie o korupci v jizni Italii aneb jak to tam chodi. Sice to bylo vystizne a zabavne, ale mela jsem pak lehkou depku bo to az prilis odpovidalo realite.
The Haunting - Záhadné sídlo Bly (2020) (séria)
Wow! Za me mnohem lepsi nez Hill House!
Bethany Hamilton: Unstoppable (2018)
Po Soul Surfer dalsi film o jednoruke Bethany Hamilton, tentokrat realisticky dokument. Bethany je neuveritelnym zdrojem inspirace a zivotni energie, krasny priklad, ze se vyplaci nevzdavat se!