Recenzie (571)
Služka - Poníci (2021) (epizóda)
Děsná beznaděj.
Služka - Za babku (2021) (epizóda)
Beznaděj.
Záhada Blair Witch (1999)
Než samotnej film je po shlédnutí jít na YouTube a hledat teorie, o čem to vlastně bylo a co film vlastně chtěl říct. Vzpomínám si, že jsem pak koukal na tyhle videa několik hodin pozdě do noci a nořil se hloubz a hloubz do králíci nory teorii a fun fikcí. Dokážu si představit, co to muselo způsobit, když to v devadesatkach šlo do kin, dneska už to takovou parádu asi neudělá, ale děsivý to je, a svoji stopu to taky zanechalo.
Jej telo (2023)
Zajímavý téma, který je ale tak nějak blbě zpracovaný. Proč mi přišlo, že se všichni tvářili, že v tom filmu nechtěj bejt?
Deti Nagana (2023)
Pohodová blbina s nostalgií konce devadesatek. Drží se to klasický šablony, ale vůbec to nevadilo, konec devadesatek si pamatuju natolik, co mi moje hlava s mozkem nasaklej rumem a pivem kristovych let dovolí, a tady jsem si to užil asi stejně tak jako osumdesatkovy děti Stranger Things v Americe (atmosférou, samo). Asi nastane ta doba, kdy se už osumdesatky ve filmovým průmyslu vyčerpaj a přejde se o dekádu dál. Jo, pro mě je to další kousek v sérii filmů, který tady na csfd sice nemaj úplně dobrý hodnocení, ale já si u nich odpocinu a užij si je (Něžný vlny je třeba jeden z nich).
Kosmonaut z Čech (2024)
Četl jsem knihu, asi dva roky zpátky, a pamatuju si, že jsem s ní měl celkem problém ji dočíst. Nebyla blbá, ale byla na mě trochu meta. A stejnej problém jsem měl i s filmem. Na můj vkus je ten film stejně meta jako kniha. Hlavní problém je pro mě Sandler, nemůžu se prostě zbavit pachuti toho, že hraje v tupejch komediich jako Zohan, a vážný role to pak strašně narušuje. Na druhou stranu se mi líbila tiziva atmosféra samoty v kosmu a Hanuš byl creepy, i když byl svým způsobem good guy. A i loď byla vtipně osmdesatkova, kdyby Češi měli komickej program, určitě by vypadala takhle. Hlavní padouch byla podle mě kráva Lenka. Jako, za mě je to na hranici tři a čtyř hvězdiček, ale čtyři dát nemůžu.
Plyšový medvídek – Teddy (1989) (TV film)
Dokument celkem o ničem, ale hezky se na to koukalo, zajímavý retro, i když místy trochu creepy 🫣
Orion a tma (2024)
Nápad to má, ale nedokáže ho udržet pohromadě - dějová linka s dcerou a vnukem je úplně zbytečná. Přitom kdyby celej film byl soustředěnej jenom na Oriona, Tmu a další, bylo by to fajn, takhle mi to přijde zbytečný preskakovani z jednoho na druhý, kdy tvůrci chtěli mít zajímavější příběh, ale dopadlo to jako u pejska s kočičkou, když vařili dort. Jako, bylo to ok, ale zejtra už nebudu vědět, o čem to bylo.
Vymítač - Série 1 (2017) (séria)
Za 200, ale bacha, s fakturou by to bylo za 300 🤣
Smysl pro tumor - Epizoda 8 (2024) (epizóda)
...hele,a co Havrani? Jak to dopadlo s nima!? 😰