Recenzie (577)
Comeback - Let mouchy (2011) (epizóda)
Marcelka jako detektiv bavila :)
Comeback - Bez kláves neodejdu (2011) (epizóda)
Jablunkov vede! :D
Comeback - Třinácté pivo (2011) (epizóda)
Řekl jsem na trojku :D po pár slabších dílech zase dobrá satira na ČEZ a spotřebu proudu.. :D
Comeback - Křik kormorána (2010) (epizóda)
U ostrova Krk byl spatřen žralok :D
Comeback - Bejk (2010) (epizóda)
To dítě je fakt na ránu.. Něco tak strašně krecovityho a špatně hrajícího jsem v životě neviděl. Kde ho vyhrabali?!
Comeback - Sbohem, Káhiro! (2010) (epizóda)
Další díl, co neměl chybu :D
Comeback - Cesta do Vtelna (2010) (epizóda)
Pstrosi vejce, pomlaska a motýli nemaj chybu :D
Comeback - Boží frisbee (2010) (epizóda)
A přesně o tomhle mluvim - jednoduchý, úderný a vtipný, přesně takovej by měl Comeback bejt, bez vedlejších herců a extra lokací kolem, co seriál zbytečně brzděj.
Comeback - Zlatá ledvina (2010) (epizóda)
Až na vsuvku z Výstaviště a výkony neherců to bylo celkem v uokeji...
Armageddon (1998)
Příšerná slátanina a nuda na entou, kde se člověk baví jen tím, jak stupidní a patriotickej tenhle pitomej film je. Krásně by se na tom dala založit chlastací hra - napij se, když je ti při filmu z toho všeho klišé trapně, ale asi by byl člověk ve třetině úplně na káry... jo a mimochodem - Aerosmith a jejich Don't Wanna Miss a Thing je ten největší rockovej kýč ze všech, i když mám Aerosmith rád, tenhle song prostě nesnáším a zvedá se mi z něj víko...