Recenzie (39)
Výkupné (1996)
Velmi dobré a Mel Gibson to "prodal" skvěle. Po pravdě, samozřejmě jenom teoreticky, takhle bych se nezachoval. A to je to přitažlivé. Kdo vydrží víc. Parchant, který se najednou dozví, že opravdu nemá šanci. Nebo otec, který čistě na základě počtu pravděpodobností ví, že má pravdu.
Záblesk (1992)
Romance o špionech. Zvučná jména dělají co mají udělat ale naivitu a hloupost samotného vyprávění tím nemohou nijak zachránit. Jako love story špatný, jako válečný film směšný.
Vtedy v raji (2016)
Skála bez vrcholu. Nic jsem nečekal a tak ani nejsem zklamaný, že jsem nic nedostal.
Dunkirk (2017)
Vynikající všechno... Kamera, střih, hudba, ..... Napětí pořád graduje, jako by pořád z jednoho místa. Neumím to líp vyjádřit. Na minutu jsem "nesundal" oči z plátna. U mne stoprocentní zážitek.
Sudca (2014)
Příjemný film. Výborně obsazený. Děj příjemně graduje a to mám rád. Není tu ani ten pitomý moment "proboha snad to dobře dopadne". Další plus.
Krokodíl Dundee v Los Angeles (2001)
Natočit k původnímu veleúspěšnému filmu pokračování nebývá problém. Zbude hodně nezpracovaného materiálu a nápadů. Tohle ale.... Udělejte si kafe, turka. V nouzi to můžete zalít ještě jednou a dá se to.. Ale když to zalijete potřetí, tak to už opravdu nejde. Stejně jako "Krokodýl v Los Angeles".
Spravodlivosť (2017) (seriál)
Už první díl mne chytil tak trochu ponurou atmosférou a byl to i dobrý rozjezd. Vetchý, Vaculík a všichni ostatní podali více než dobrý výkon. Kamera mohla nabídnout trochu víc prostředí, kde se natáčelo ale to je můj pocit. Motivace otce, který chce ochránit dceru i za vysokou cenu je dobrý námět a dobře podaný. Pár míst nemá tak úplně logiku ale nic to neubírá na přitažlivosti příběhu.
Winnetou - Tajomstvo strieborného jazera (2016) (epizóda)
Chvilku jsem měl pocit, že oproti první epizodě se dílko trochu pochlapilo. Ne, batyskaf a pomatený bandita na přitažlivosti nepřidali.. Být tu kategorie "škoda času", tak jí použiju.
Lída Baarová (2016)
Jeden z mála filmů, kde mi nic nevadilo. Snad jenom ke konci vyprávění bych vynechal Zločin a Trest. Žila ve své době, se vším co k ní patřilo.
Winnetou - Nový svet (2016) (epizóda)
Nebudu srovnávat, to nejde. Když ale odejmu to legendární jméno, zbude průměrný western. Spíš pod průměrem.