Recenzie (434)
Máj (2008)
25% Kandidát na odpad...Především Stropnický je mimořádně nesympatický, trapný a ještě k tomu bezbarvý. Chválím jenom Kukuru a Třísku.
Sokoliar Tomáš (2000)
45% Bál jsem se odpadu, ale celkem přijatelný, dokoukatelný film, který nenadchne ale ani neurazí.
Resident Evil (2002)
50% Slátanina 1. stupně. Každopádně scéna s lasery se pro mě stala nezapomenutelnou.
Svet zajtrajška (2004)
80% Pěkná atmosféra, stylizace, efekty.. Dokonce jsem uvažoval o 5 hvězdách. Nevím co bych tomu vytknul.
Stroskotanci (2002)
30% Pravda je že jsem to viděl velmi dávno, ale pamatuju si, že to na mě neudělalo žádný dojem. Nechci to nikdy jindy vidět a to mám Guye Ritchieho rád. Věřím totiž tomu, že by moje hodnocení šlo ještě dolů.
Hulk (2003)
60% Nepochopím...neuvěřitelně nevyužitý, promrhaný potenciál.
Gróf Monte Christo (2002)
50% Viděl jsem to hodně mladý, a působilo to na mě celkem dramaticky. Nevím, nevím co bych na to řekl dnes. Asi nic, protože už s tím nikdy nebudu ztrácet čas.
Okresný prebor (2010) (seriál)
85% Tvůrci celkem přesně odhadli fotbal na nejnižších úrovni. Pravda je taková, že je to v reálu ještě vtipnější a absurdnější. Ondřej Vetchý je jeden z nejlepších českých herců a jako Jirka Luňák exceluje - je to on kdo vládne celému seriálu.
Putovanie s dinosaurami (1999) (seriál)
85% Pěkný průvodce minulostí, ale musím říct že Spielbergovi se dinosauři podařili lépe. Asi měl Steven trošku větší rozpočet.
Sám doma a bohatý (1994)
70% Já jsem celkem slušně pobavil, zřejmě to bylo tím, že jsem to viděl zhruba ve věku těch fakanů co tam byly.