Recenzie (1 763)
Vicky Cristina Barcelona (2008)
Že jsou Allenovo filmy o ničem jsem už pochopil, ale v tomto přápadě mi i unikla pointa a nějak jsem nepochopil, co tím chtěl básník říci. První půlka filmu je podle mne na Allena až moc romantická a v druhé už nestačí držet tempo. Nejkrásnější z filmu tedy byl polibek Scarlett a Penelope :-)
Důvěrnosti (2007)
That is one fucked up neighbourhood...Což o to, nápad skvělý, provedení pěkné, drama to je opravdu dobré, ale těch elementů, které tvoří konfliktní situace je zde až moc na tak malé sousedství, takže to celé působí velmi umělým dojmem.
Letecká katastrofa (2008)
Jeden z mála případů, kdy jsem díky chybnému označení na csfd dostal více než sem čekal. Člověk pořád čeká na mysteriozní část a nakonec se z toho vyklube krásný romantický film, který zahřeje na duši i na srdci. Domnívám se ale, že pokud bych k tomu hned od začátku přistupoval jako k romanticko-mysterioznímu filmu, hodnocení by bylo nižší. Takováto věc vás donutí aspon na chvíli popřemýšlet o tom zda je správné škatulkovat filmy do žánrů a taky jestli se vyplatí číst komentáře a názory ještě před shlédnutím filmu....
Clerks (2000) (seriál)
Pár vtipných momentů a odkazů se zde doopravdy najde, ale jinak jde vcelku o nezáživnou napodobeninu originálních Clerks. Zajímalo by mě, jestli scénář má na práci Kevin Smith, protože jestli ano, tak toho lituji :-(
Správná voľba (2008)
Z toho mohla být buď slušná komedie, nebo vynikající politické drama. Bohužel je to nic neříkající příliš umělý mišmaš všeho možného, z kterého vám dobře nebude. Kevin tu reprezentuje typického rednecka, venkovského jižanského balíka, který se za celý život nedostal dál jak 2 hodiny jízdy od svého města a o vnějším světě nemá ani potuchy ba ani nic o něm vědět nechce. A že ho Kevin hraje dobře. Těchto absolutně nevzdělaných lidí je bohužel v Americe miliony. První část filmu je vysoce anti-americká, kde každý z kandidátů skáče jak Kevin píská. Druhá půle je naopak velmi americká, kde opět nakonec vyhraje dobro s vlajícími vlajkami v pozadí. Jak jsem řekl, film je hrozný mix všeho, v jednu chvíli jsem čekal recesi, v jednu chvíli drama, poté komedii a nakonec z toho vylezla pěkná blbost.
Kamarátove dievča (2008)
3,5. Sledovat filmy s Danem Cookem je to samé jako sledovat jeho one man show. Všechny vtipy, které během filmu padnou jsou jak vystřižené na jeho show, akorát je tu na ně uměle namotaný příběh. Tato prazvláštní kombinace ale překvapivě funguje a udrží vás v dobré náladě. Navíc se zde dozvíte uplně novou nechutnou sexuální praktiku jménem Vodotrysk (a to sem myslel že jsem nejlepší našel Bludnýho Holandana v Zack a Miri točí porno :-) ).
Disaster Movie (2008)
Čím méně filmů jste viděli, tím větší odpad to pro vás bude....čím více filmů jste viděli, tím větší odpad to pro vás bude taky, jenom v jiném smyslu :-)
Zatmenie (2008)
Na chlup stejný snímek jako The Happening, akorát zde je to slepota, která zapříčinila post-apokalyptické prostředí. Film je dokonce i stejně proveden a bohužel má i stejný konec. Už od začátku filmu jsem si říkal:"Doufám, že to nedopadne stejně jako The Happening" a bohužel dopadlo. I přesto to nepovažuji za pouhou kopii nápadu a hodnocení dávám na chlup stejné. 3,5
Dobrodružstvo (2008)
Will Arnett nebude snad nikdy hrát normální roli :-) Čas vám to zabije, ale nic víc.
Karamazovi (2008)
Je v tom špetka naprosté šílenosti... Nemám na tento film jednotný názor, takže nehodnotím.