Recenzie (218)
Lootera (2013)
Film celkom pekny, aj ked bez Ranveera by sa uroven iste zdvihla, ten chlapec je cista katastrofa.
Noukadubi (2011)
Adaptacia Thakurovych "Stroskotancov", v zasade velmi pekne spracovanie. Smutne je, ze ludia tu videli mnozstvo totalnych prepadakov a ku kvalitnejsiemu indickemu filmu sa casto nedostanu ako ukazuje tento priklad. Asi to v zivote tak chodi.
Zámena (2000)
Toto je moje oblubene becko, lebo je vtipne a najlepsi je S. Baldwin v stovke roli Geffa.
Vymáhači (2010)
Tychto kyberpunkovych sci-fi moc nie je, slabsia kvalita efektov by mi az tak nevadila ako hlupy pribeh. A to je prave tento pripad.
Che Guevara: Partyzánská válka (2008)
Kym jednotka smeruje k vitazstvu, radosti... dvojka je uplne utrpenie. Che chodi bez uspechu bolivijskou dzunglou, kasle, ma astmaticke zachvaty, straca jedneho muza za druhym a nakoniec dostanu aj jeho.
Basquiat (1996)
Povedzme si pravdu, ten film je onicom. Tesi nas atmosfera, radi sa dozvedame zo zivota pomaly zabudnuteho umelca, radi vidime v jednom filme Benicia del Tora, Hoppera, Oldmana, Defoea, Galla a D. Bowieho... ten film je stale onicom. A aj tak si ho radi pozrieme. Ale viac ako dve hviezdy nostalgia neda.
Divosi (2012)
Toto je tak ubohe, tupe a neoriginalne, ze ani nie je co k tomu dodat... I have orgasms. He has "wargasms."
Thunderbolt a Lightfoot (1974)
.. ked este Americania tocili filmy, zalozene na dobrom pribehu... prijemne prekvapenie a hlavne vyborny Bridges
Housefull 2 (2012)
...tak toto je naozaj zloba, ktora prekonava aj najhorsie predstavy, blizi sa vtipnostou niekde k nemeckym komediam :(
Goliyon Ki Rasleela Ram-Leela (2013)
bla bla bla, romeo a julia po bollywoodsky, bla bla bla... silne stranky su vela farieb, nie uplne bezne gujaratske prostredie a tradicne kvalitne tanecne kreacie. ocakavanou slabou strankou je presladene a do morku kosti indicky pateticke, rydzo indicke vyvrcholenie klasickeho pribehu.