Posledné recenzie (37)
Dámský gambit (2020) (seriál)
Hrozně mě vzaly ty šachy a nutno říct, že šachový turnaje, byly tak to jediný na co se dalo s napětím koukat. Neuvěřitelně mě srala hlavní hrdinka, tedy spíš herečka, jejíž rozsah emocí byl odhodlaná - našpulit sexy rty a sáhnout si na bradu - napjatá - našpulit sexy rty a dotknout se jich, smutná - našpulit sexy rty (asi), otočit se ke kameře zády a škubat rameny. A to jako fakt. Ono zahrát geniální šachistku prostě nebude jen tak a obsadit do takové role holku, která se na turnaji tváří jako v autodílně ve špatným pornofilmu, je opravdu velký krok vedle. Scenář taky neskutečnej blábol. Těch 90 procent přičítám intoušsky se tvářícímu materiálu pro odůvodněnou masturbaci. A ať mi nikdo netvrdí, že ne.
Deväťdesiate (2018)
Fuck, shit, fuck, nevim, jestli mi něco neuniklo, ale to bylo fakt otřesný. (Ne)herci, scénář, bože ty dialogy, karikaturní postavy, do toho jakože drama. 90' hoven. Ale dobře, jedna hvězda, že jsem to dokoukala a za skejty.
Cesta na západ (2005) (seriál)
Tedy objektivně by to bylo za 3,5, ale mě ta historie indiánů děsně vzala, projela jsem wikipedii tam i zpátky, každýmu jsem o tom mlela, no takže tak.