Obľúbené seriály (10)
Newsroom (2012)
Californication - Orgie v Kalifornii (2007)
Jeden z mála seriálů, kde mezi díly nejsou ty vyloženě slabé, všechny jsou prostě stejně dobré a to dost. Duchovny hraje tak přirozeně, že by jeden řekl, že snad hraje sám sebe, k tomu mu velmi zdatně mu sekunduje i Evan Handler.
Scrubs: Doktůrci (2001)
Přeci jen jsem fanoušek seriálů, ke kterým mě ale původně přivedl právě tento seriál o doktorech, který mě asi jako jediný z nepřeberné škály dokázal zaujmout a to hned na 5 hvězdiček. Zach Braff je zde nepřekonatelný a každé jeho "zamyšlení" mi přišlo jako vystřižené z mé hlavy, všechny díly jsem viděl několikrát a až do poslední řady mi nepřišlo, že by seriál měl nějak výrazně klesající úroveň, což se ne uplně vždy stává (vzpomeňme si na pořád ještě aktuální HIMYM).
Ajťáci (2006)
The Wire - Špína Baltimoru (2002)
Generation Kill (2008)
Nová holka (2011)
Domek z karet (2013)
Brooklyn 99 (2013)
Seriál roku, v bídě posledních seriálových vod opravdová pecka