Recenzie (310)
Rytieri (1993)
Nevím, co je horší....jestli ten film, nebo český dabing.
Kickboxer 2: Cesta späť (1991)
Ten Mitchell musel v Kroku za krokem podat životní výkon, ptž v tomhle získal tak leda Zlatou malinu. Ať už s JCVD nebo bez, tohle je otřesný.
Highlander (1986)
Pro mě srcovka, která nestárne. Tehdejší rychlodabing na VHS měl také něco do sebe.
Lietadlom, vlakom, autom... (1987)
Komedie bez humoru...teda s velmi málem "kvalitního". Skoro mi to připomnělo remake Růžového pantera. Čekal jsem víc, Martine.
Vtáčia klietka (1996)
Pobavil mě nalíčený Hackman, zbytek už méně.
Báječná léta pod psa (1997)
Pardon, ale tohle je průměrná nuda.
Smrtgasmus (2015)
Pro pubertální metalisty ok, pro ostatní...metalisty i příznivce hororu ko.
Traja bratia (2014)
Hodnotím po 1. části, zbytek je údajně ještě horší. Přijde mi to strašně uspěchané a díky tomu to působí odfláknutě.
Princové jsou na draka (1980) (TV film)
Pravděpodobně nejlepší hudební pohádka spolu s Ať žijí duchové.
Svadba upírov (1993)
Já si nemůžu pomoct. 5* Mnohými zatracovaný podobně jako film Slunce, seno...a na druhou stranu mnohými milovaný. Já se řadím k těm druhým. Vynikající herecké obsazení, od poplety strýce, přes upírobijce, srnečka, hraběte až po Bartošovou, které oč méně hraje, o to víc je roztomilá a děsně jí to sluší. Každému herci jeho role sedí jak ušitá, divák (alespoň já) se baví od začátku, až do konce...