Recenzie (11 810)
A Futile and Stupid Gesture (2018)
Zábavný životopisný snímek! Velmi povedené, místy originální.
Žaloba (1998)
Travolta mě tu zaujal.
Prekliate tajomstvo (1984)
Zvláštní snímek, s vlastní originálním vyprávěním a stylem natáčení, ale nemůžu si pomoct, mně se to líbilo.
Compulsion (2016)
Na snímek „Sadie“ se nesmíte koukat s tím, že se budete chtít bát. Můžete u něj cítit lehké, možná i silnější vzrušení, ale tern strach se dostaví skutečně spíše okrajově, jen jako lehoučké mrazení. Pokud vůbec. Jsou zde vizuálně zajímavé scény, ale celou dobu budete mít pocit, že si film jenom na něco hraje, že chce být umělečtější, než jakým ve skutečnosti je. A to mi vadilo.
Zoe (2018)
Drake Doremus se mi dlouhodobě nedokáže trefit do vkusu, a to nemá špatná témata.
Who am I - žádný systém není bezpečný (2014)
Velmi povedený hackerský film!
Waterschool (2018)
Poučné, ale shrnující referát by byl přínosnější. Ale aspoň se někdo snaží.
Dvojičky (1988)
Tak i po letech mě to baví. Ano, mám Arnolda rád.
Tully (2018)
Snaha o realistický příběh s pohádkovým podkladem. Není to špatné.
Tommy Boy (1995)
Hodně přehrávání, kde nakonec v rámci možností kraluje David Spade.