Recenzie (11 810)
Večeře s Beatriz (2017)
Trochu jsem čekal, že ke konci bude pointa trochu lepší. Jinak ale dobré!
Be Here Now (2015)
Silný intimní snímek o umírání.
Podfuk (2017)
Heist trochu jinak, ale nápaditě a pořádně napínavě.
V pasti času (2018)
Roztahaná moralita, ale v hezkém obalu.
Země dinosaurů: Putování statečných (2016)
Že by konečně hezké rozloučení se sérií?
Tisíc a jedna králičí pohádka (1982)
Tohle je pro mě prostě jedna velká a krásná nostalgie.
Země dinosaurů 13: Moudrost přátel (2007)
Příběh už mě tady moc nebavil.
Wedding in White (1972)
Herecky velmi dobré drama. Drsné ztvárnění ntoho, jak se lidé mohou chovat.
Země dinosaurů 12: Letecký den (2006)
A zase celkem fajn díl, který potěší novou postavou.
Walk with Me (2017)
Život prostě může mít různé podoby.