Recenzie (11 810)
Nikto nie je sám (1995)
Nemám rád happy endy, ale tady by mi seděl.
Oprávnené vraždy (2008)
Se skvělými herci se nedá natočit špatný film, ale v tomhle případě ani výborný.
Rideshare (2018)
Tohle mělo mnohem větší potenciál...
Zápisky z terénu (2018) (TV film)
Já čekal, že to bude srágora, ale ono to má smysl. A Amerika je šílená.
Dangerous Games (2017)
Celkem standardní pobíhání v lesích.
My Life in China (2014)
Osobní snímek, který mě ale nedokázal tak vtáhnout.
Mary Shelleyová (2017)
Relativně standardní životopisný film, kde by se možná vyplatilo více experimentovat.
Ja, Simon (2018)
Velká paráda, kde mě herci skvěle vtáhli do děje. Bez výjimky.
Děvčata (1957)
Krásná výprava, zajímavý příběh, dobré taneční kreace.
Na konci cesty (2017)
Tak nějak další válečný film...