Recenzie (500)
Top Gear (1978) (relácia)
pokud opomenu 10 minutové "recenze" na závodní trati, dá se pořad zbylou stopáží doporučit i lidem, kteří o auta nejeví zájem..
Pátá rychlost (2002) (seriál)
tiff needle je prima, druhej nejlepší pořad o autech po nepřekonatelném top gearu..
Tri dni k slobode (2010)
kapku natahované, ale finále za to stojí.
Správcovia osudu (2011)
hollywoodsky osudová romance +hudba (konkrétně Sarah Vaughan - Fever (Adam Freeland Remix))
Zdrojový kód (2011)
Scénaristicky zajímavé, ale zpracování už nikoliv. Do jednoho hloupé postavy s adekvátními dialogy. Chyběl tomu větší zvrat, nebo více vcítění do hlavní postavy.
Lara Croft - Tomb Raider (2001)
jedna z nejlepších herních adaptací.. +vynikající hudba
Obhajca (2011)
+výborná hudba
Smrtonosná jazda (2011)
mohlo to bejt dobrý.. takhle gp
Luther (2010) (seriál)
Vlažný rozjezd, který mohl být pevněji uchopen. Dále briliantní. (hudba na konci každého dílu vždy pozvedne náladu) / hodnoceny 2 první serie.
Resident Evil: Zánik (2007)
s jedničkou asi to nejlepší z této zabité serie.