Recenzie (1 358)
Cesta von (2022) (seriál)
Velice dobrý nápad a dobře zpracovaný. ALE vadilo nám umělé natahování děje. Jestli bude další série, tak se.urcite podívám.
Buko (2022)
Nejkrásnější film, který jsem za poslední dobu viděla. Kamera byla super, obsazení taky a nejlepší byla Marta Issová.
Elvis (2022)
Naprostá legenda se skvělými hereckými výkony. Nemám co dodat. Smutný konec jednoho velkého zpěváka a člověka, který měl jen rád hudbu a svou rodinu...
Nikdy nehovor nikdy (2023)
Příjemná oddechovka se sexy slovenským hercem Tomášem Maštalírem. Na to, že to je film dělaný pro 50+ ženy v menopauze, tak byl docela příjemným překvapením.
Stratené mesto (2022)
Příjemná oddechovka a dobrými herci. Doporučuji, když nevíte co si večer pustíte a přesto se chcete pobavit.
Krotitelia duchov: Dedičstvo (2021)
Velmi milé překvapení. Velmi často se stává, že pokračování je nedůstojné a spíše na sílu. Toto bylo velmi pěkně zpracováno. Rozhodně doporučuji.
Jackass 4 (2022)
Jackass už rozhodně přišlo o tu svou originalitu a ztřeštěnost z dob minulých. Teď už je to jen parta starých opelichaných a šedivých týpků, kteří rádi ukazují svoje genitálie a pijí zvířecí semeno. Před pár lety snad neexistoval nikdo, kdo by netušil kdo jsou Jackass a jejich scénky kolovaly všude na internetu. Snad jen ze soucitu uděluji 2*.
Plán páteční noci (2023)
Docela příjemné překvapení :-)
Eli (2019)
Hodně špatný vtip... :-D 2* jen za to, že jsme to dokázali dokoukat do konce.
Insidious: Červené dvere (2023)
Jeden z nejlepších hororů své doby. Dobrá práce Patricka Wilsona.