Recenzie (190)
Pri pokladnici stál... (1939)
Krystofórum, Krystofórum, Krystofórum, ... Super Burianovskej film! Bavil jsem se od začátku do konce. Hlášky, vtipy, obličeje, děj, zápletka... Všechno skvělé a zábavné. Rád na tenhle film koukam...:)
Snehulienka a lovec (2012)
Tak kde bych to jen začal. Zkusím to takhle. Nesmyslně po sobě jdoucí události, psychologie postav nulová, herecké výkony snad nejhorší co jsem kdy viděl. A aby mi Sněhurka po x letech ve vězení vylezla, a byla to ta nejčistější duše na "planetě", budiž. Ale aby se dala dohromady s "lovcem", potkala "Sedm trpaslíků" a po ukázce jednoho chvatu se z ní stal Jason Bourne svojí doby, to je na mě moc. Jedna jediná věc byla na filmu ucházející, a tou byl troll.
Až vyjde mesiac (2012)
Komedie? Kde? Drama? Kde? Romantika? Už tuplem ne! Spíš bych řekl, že je to blízko k hranici dětského porna. A ještě jsem se u toho tak skvěle nudil, že si asi na spravení chuti pustím Twilight...hlavně, když Twilight dam Odpad!, co pak mam dát tomuhle?
Tron: Dedičstvo (2010)
Jedna hvězda za Daft Punk, jedna hvězda za vizuální stránku a... A nic. Plochý a pro mě nudný film. A dávat víc jak dvě hvězdy jenom kvůli tomu, že grafika je fakt vymazlená? To ne, pardon. To je jako bych dal Harrymu Potterovi 5hvězd protože Emma Watson a Bonnie Wright jsou prostě "HOT"...
Hugo a jeho veľký objav (2011)
Pro mě mírným zklamáním. Čekal jsem od toho mnohem víc. A i když to vizuálně bylo velmi dobře zpracované tak příběh silně pokulhával. Co víc, někdy jsem se prostě nemohl ubránit pocitu, že se nudím. Na druhou stranu musím uznat, že se mi líbí připomenutí začátků kinematografie a Georgese Mélièse. Obecně vzato procenta sedí a shrnuto podtrženo, proč ne!
Správcovia osudu (2011)
Na to jak dlouho jsem se k tomu přemlouval, tak je to velmi příjemné překvapení. Hlavní role skvěle obsazené. Opět jsem překvapen, že i Matt umí, mimo "Bourna",něco zahrát. Co se týče příběhu a správců osudu, tak to je super nápad, i když dle mého se z toho vytřískat víc. Hlavně to neskutečné závěrečné klišé tam pro mě bylo navíc. Za to taky hvězda dolů, jinak klobouček! :)
Harry Potter a väzeň z Azkabanu (2004)
Druhý nejlepší díl celé série. Skvěle natočené, muzika převyšující všechny ostatní díly a moje slabost pro Siriuse jako postavu také dělá hodně.
Harry Potter a Tajomná komnata (2002)
Pro mě asi nejslabší z dílů. I když oproti prvnímu dílu je zde už zlehka cítit mystika, temnota,... I přes to všechno na mě tenhle díl působí jako největší nuda. Možným problémem je, že hodnotím až po zhlédnutí celé série HP. Teď už ale nemůžu dát vyšší hodnocení než 3*
Harry Potter a Kameň mudrcov (2001)
Po shlédnutí celé série ještě jednou musím přiznat, že první díl je natočen spíše pro mladší osazenstvo. Ovšem natočené je to velmi zdatně, příběh (nečetl jsem knižní předlohu) má vše, co má mít a do dalších dílů mi nechybělo nic podstatného. Ale ještě se vrátím k tomu, že jsem po druhém zhlédnutí, řekněme, nebyl tak oslněn jako když jsem tento díl HP viděl poprvé. Chybí mi zde ta temnota a mystika z dalších dílů. Například souboj s trolem mohl být lépe zpracovaný a konečný souboj jak by smet. Co se týče celkového hodnocení, nemohu jít pod 3*
Nezabudni na mňa (2010)
Přiznávám se, že bledej Pattinson je pro mě snad nejhorší herec, kterého jsem kdy na plátně viděl. Jenže tady mu ta role sedne. Film mě bavil. Příběh byl poutavej, měl nápad a překvapivý konec byl geniální nápad, u kterého se přiznávám, že mě dostal.