Recenzie (611)
Dokonalá lúpež (2009)
Dobré herecké obsazení, napínavý děj....jediné co mi v tomto případě vadilo, byl hlavní hrdina... já byl na straně únosců a měl jsem na toho černocha pěkné nervy.... ale jako celek to pobavilo, takže slušné 4*
Zack a Miri točia porno (2008)
Komedie.. i s překvapivě odvážným obsahem.... myslel jsem že tam nebude nic vidět...nanejvýš ta scéna kdy to spolu dělali Zack a Miri, ale nečekaně tam bylo i něco navíc...no ale jinak to bylo takové o ničem, takže průměrná komedie za 3*
Nebezpečná známosť (2002)
Cože tak malé hodnocení, to néé.... joo chápu je to pořád dokola, nová holka na škole, vyhlídne si jednoho frajera, pak ho svádí a když ho dostane je jím posedlá a nezná hranice kdy přestat... mě to bavilo a napětí to tedy bylo dost velké, takže já dávám kvalitní 4*
Kick-Ass (2010)
Noo to bylo tedy něco..ani nevím co k tomu napsat za komentář, protože to bylo tak střelený, že se mi to až líbilo... antisuper hrdina, potkává opravdové superhrdiny...Cage se svou dcerou.. ta je od malička cvičená a pak to tam rozbalí, až z toho všeho chce hlavní antihrdina raději couvnout, ale už je pozdě... Konec byl tedy masakr a když jsem to viděl po druhé, musím dát 5*
Návrat na vrchol (2006)
Sportovní filmy já mám rád... a když je to podle skutečné události tak ještě o to víc.. a musím říct, že tenhle film byl fakt povedenej.... i když podle názvu člověk věděl od začátku jak to vše dopadne, vůbec to nenudilo.. ba naopak jsem byl zvědavej a napnutej až do konce... Je to tak mezi 4/5*, ale vzhledem k tomu že je to podle pravdy, tak se přikloním k těm 5*
Ako si vycvičiť draka (2010)
No konečně zase jednou povedenej animák.... příjemná animace, skvělý příběch... takže není co dodat...plných 5*
Psí vojaci (2002)
Tak tohle jsem tedy nedával.. jaký já jsem měl nervy na ty vojáky.. to bylo něco vždyt oni neuměli nic, ani šplhat.. a pořád tam zatloukali ty prkýnka na ty okna, i když věděli že je to stejně neochrání.... a navíc si stoupli přímo zády k oknům.. no jak říkám... měl jsem co dělat abych to nevypl.. ale jinak to nějaké to napětí mělo, ale i ty psi mohli být líp udělaný... takže celkově průměr, ale za ty zhovadilosti, hvězda dolů...
Kliatba bratov Grimmovcov (2005)
očekával jsem od tohoto filmu trochu víc.. celkově mi to přišlo takové přitroublé... takže slabší 3*
Zoolander (2001)
Dnes jsem tento film viděl po druhé, a musím říct že se mi to líbilo jestě o jednu hvězdu víc než minule... dost jsem se zasmál... těm jejim ksichtíkům, špulení pusy...jako že je nej atd... no fakt sranda..
Lucky You (2007)
Nechytil jsem úplný začátek filmu, ale to nevadilo, protože to hlavní se odehrávalo uprostřed a hlavně na konci... podobný filmy já můžu... co se týče hazardu je vždy na co koukat a i když jsem ten konec trochu předvýdal, vůbec to nevadilo a já se bavil... 4*