Recenzie (611)
Borat: Nakúkanie do ameryckej kultúry na objednávku slavnoj kazašskoj národa (2006)
Neuvěřitelný co tenhle blázen vymyslí za p...., někdy až dost nechutný.
Bruno (2009)
Po Kazachovi Boratovi, jsem byl zvědavý i na tohohle co vyvede.. je to magor, ale už to nebylo ono..
Uvnitř (2007)
Super horor, sice se odehrával jen v bytě, a po většinu času jen se dvěma ženskýma.. neskutečný kolik toho vydržely, obě dvě... ale pořád mě to drželo v napětí jak to celé dopadne.
Iluzionista (2006)
Filmy s touhle tématikou, dobře natočené a s dobrýma hercema mě baví.. podobný jako Dokonalý trik.
Hľadanie Krajiny - Nekrajiny (2004)
Podle hodnocení jsem se docela těšil, ale přišla velká sprcha.. nechápu co vás na tom filmu uchvátilo natolik že tu má tak velké hodnocení... slaboučký, vůbec mě to neoslovilo, jedna hvězda přidána za Kate Winslet. tu mám rád, ale jinak ... znovu bych si ho už nepustil.
Studený ako ľad (1991)
Jo jo Vanilla Ice... jooo baby.. Tenhle filmeček jsem viděl už hodněkrát, naposled minulý týden a opět mě nesklamal.. super hity, pořád je mám v paměti a i jsem doplnoval texty ve filmu, prostě mě znovu hodně baví.
Apocalypto (2006)
Super film, i když jsem ho zkoukl jen s titulkama...což já moc nemusím.. tak jsem byl dost překvapen, jak Mel Gibson umí.
Príšerky s.r.o. (2001)
Výborný animák od pixaru. Holčička byla roztomilá a ten konec smutný, ale celou dobu jsem se bavil...
Áno, šéfe! (2009) (relácia)
Z těch kuchařských pořadů je áno šéfe nejlepší... Pohlreich aspoń umí, narozdíl od Babici
Molly: Stratený svet (1999)
Pěkný film, ale na Rain man to nemá.... Nicméně Elisabeth Shue, roli zahrála suprově a docela mi jí bylo na konci líto... Ale bratra (Aarona Eckharta) v té roli pečovatele obdivuju, málo kdo by tohle zvládl...