Recenzie (43)
Traja mušketieri (2011)
Vzducholodě! Tupé meče! Zničení Notre Dame! Ninja šlechtična v podvazcích, co se neochotou zemřít vyrovná i švábovi! A Versailles postavené o 40 let dříve. Má to všechno, co by to mít nemohlo a ještě mnohem víc a přitom tomu nesmírně mnoho chybí.
Krásná těla (1984)
Whatever happens, don't stop playing.
Kuchár, zlodej, jeho žena a jej milenec (1989)
Po shlédnutí čtyři, pak se ale tento film stal tématem nekonečných rozhovorů a přemýšlení... Kdybych byla odvážná, podívám se znovu, abych pochopila víc.
Konečne nedeľa! (1983)
Ach, Fanny...
Zítra se bude tančit všude (1952)
Těžko hodnotit, protože estetická stránka je převálcována tou ideologickou. Zajímalo by mě, jaké pocity vyvolává ten film v Pavlu Kohoutovi dnes...
Triumf vôle (1935)
Skvela forma ve sluzbach zla...
Rozdvojená duša (1945)
Děkuji panu Hitchockovi, že zvěčnil pana Čechova.
Jsem kyborg, ale to nevadí (2006)
Ale hodně dobré čtyři. Za toho chlapce, který je jako Oliver Twist.
Donggabnaegi kwaoihagi (2003)
Velmi vtipné a velmi sladké. Už jsem skoro doufala, že se dočkám té nikdy v korejských filmech nepřicházející pusy (ano, jen pusy, jsem v podstatě hrozně skromná), ale rvačky mi to v podstatě vynahradily, zejména ta závěrečná. Jen trochu nechápu, proč sex je nepřípustný, ale řezat se můžou (velmi vynalézavě, s humorem - poněkud nepatřičné slovo - a velmi tvrdě).
Daenseoui sunjeong (2005)
Tvůrci to trochu překombinovali a výsledkem jsou nedostatečně motivované přeměny. Téma filmu se měnilo z obrazu na obraz a já jsem občas nevěděla, jestli jde ještě o pár, který uzavřel manželství na oko a postupně se sbližuje, o slečnu, která se učí tančit, nebo o rivalitu mezi tanečníky. Ale světlušky mi nakonec napověděly, že je to vlastně jedno.