Recenzie (245)
Jurský svet (2015)
Mal som to šťastie vidieť tento film spolu s američanmi. Je mi jasné na koho je cielený. A to veľmi úspešne. Keď sa u mňa stretával so skepsou a začínal som sa cítiť urazený, u cieľovej skupiny nachádzal nadšenie a pobavenie. Zdá sa, že všetko funguje tak ako má a výčitky patria skôr môjmu prístupu, než filmu.
Andy Goldsworthy (2001)
Nadherne a povznasajuce.
Mad Max: Zbesilá cesta (2015)
Neustavajuca akcia, explozie, hlucne auta, zvratene napady. Akurat na postapokalipticke sci-fi.
Ex Machina (2014)
Zopar zaujimavych zvratov, esteticky a technicky velmi pekne zvladnute. Viac som si v tomto filme pre seba, bohuzial nenasiel.
Divoké historky (2014)
Prilisna rozmanitost. Mozno je to tak dobre.
Ovečka Shaun vo filme (2015)
Takto dobre som sa nebavil uz dlho. Do detailu zvladnute, od zaciatku az do konca.
Bratia z donútenia (2008)
Komedia pre mna prilis prehnana.
Avengers 2: Vek Ultrona (2015)
Dramaticke! Akcia, vybuchy, bitky, vybuchy, bitky, vybuchy, vtipy, vybuchy, cukrova vata pre nastrocne publikum a trocha socialnej tematiky, vybuchy, bitky, vybuchy a tak dalej, po viac nez dve hodiny! Mozog nechat doma a zadok posadit na pohodlnu sedacku. Potom to ma zmysel. Definicia sucasneho mainstreamu hollywoodskej megalomanskej produkcie, zlata stredna cesta, na ktorej sa povaluje najviac penazi. Velmi podareny film.
Dead Snow: Červený vs. Mŕtvy (2014)
Primitivne. Podarilo sa.
Mortdecai: Grandiózny prípad (2015)
Super komedia! Predstavujem si, ze to prehravanie malo byt sucastou charakteru filmu a myslim, ze tam vyborne zapada. Mozno je to miestami celkom neznesitelne, no bez toho by to bolo snad len horsie.