Posledné recenzie (6)
Zahulíme, uvidíme 3: Vianočná jazda (2011)
Najslabší diel z trilogie. Trošku sklamanie, prišlo mi to bez nápadu, miestami až velmi prehnané. Najlepšie hlášky dal santa na konci filmu. Možno si človek musí ubaliť špeka aby sa na tomto zabavil.
Lovci väzňov (2011) (seriál)
Vôbec nerozumiem prečo to vela ludí porovnáva s Prison Breakom. Tento seriál je úplne o niečom inom. Klasická kriminálka kde sa partička poliacjtov a väzňov snaží chytiť utečencov. Celkom dobrý námet, ale nepáči sa mi herecké obsadenie US marshalov. Hodnotím ako priemer.
Lovec zločincov (2011) (seriál)
Pohodový seriál pre nenáročného diváka. Velmi sa mi páči hlavný hrdina aj zápletka a akčné scény.