Recenzie (671)
Justice League (2017)
Musím se trošku spravit.... jdu si pustit Nolanovu batmanovskou trilogii.
Návrat Temného rytiera (2012)
Excelentní
Temný rytier (2008)
Exploze dokonalosti.
Zachráňte vojaka Ryana (1998)
Začátek skvělý…
Já, Kajínek (2017) (seriál)
Nemyslím si, že udělal to, za co dostal doživotí. Na to je příliš inteligentní. Propuštění z vězení jsem mu přál, protože jednání české justice v jeho případě bylo velice podivné a rovněž výše trestu byla podivná. Nicméně, trošku skromnosti by mu neuškodilo. V některých chvílích jeho slova působila jako výsměch... například, že je jako beránek. Dokument jako takový je zajímavý, možná bych vynechal rekonstrukci jednotlivých situací.
Zrůda Ed Gein (2000)
Skvělý výkon Railsbacka. Tohle není žádná divoká vyvražďovačka, ale výborný psychologický thriller.
Receptář nejen na neděli (1987) (relácia)
Lopata Přemek.... kutil, který vlastně kutilem nikdy nebyl. Jak já ten pořad nesnášel....
Kluci v akci (2005) (relácia)
Po odchodu Sajlera si Slanina z toho pořadu udělal vlastní one man show. Nelze si nevšimnout, jak svým neustálým kecáním leze hostům krkem…a nejen hostům.
Vězni hororu (2013) (relácia)
Nápad dobrý, provedení hodně slabé. Určitě šlo z toho vytřískat více.
Pěšky napříč Himalájemi (2015) (seriál)
Jedním slovem - vynikající.