Recenzie (67)
Jedz, modli sa a miluj (2010)
celkom prijemne straveny cas, myslim ale ze to slo natocit aj lepsie, vadila mi dlzka filmu a vela americkeho sentimentu, ale inak odporucam pre ludi ktori v zivote citia ze potrebuju zmenu, myslienku ako na to najdete v tomto filme.
Pýcha a predsudok (2005)
Podobnych filmov som videl malo, preto neviem tak dobre porovnat a davam opatrne 4 hvezdy, film je to ale skvely, herci vyborni, dlhe a kompozicne krasne zabery kamery su skvostne, od zaciatku skvela hudba, s dabingom to ani nema zmysel sledovat, ta krasna anglictina sa proste musi pocut.
Zbohom, baby (2007)
vyborna drama, rezia Bena Afflecka je skvela, taka Eastwoodovska, nikto by nepovedal ze sa jedna o debut ale o skuseneho harcovnika, herci do jedneho perfektni, tesim sa na Town...klobuk dole, Ben!
Insomnia (2002)
tento film mam velmi rad, plny pocet mu unikol o vlasok, s odstupom casu na mna posobil este silnejsie vdaka skvelej rezii a ja sa idem poobzerat po norskom originale...Al Pacino vyborny!
Zombieland (2009)
tak toto sa mi pacilo, bez varovania sme hned v uvode vtiahnuti do deja, teda do zombie sveta a nechame sa unasat odlahcenou atmosferou az do konca. Woody je tu tazky frajer, a cameo rola Billa Murraya moc potesila, prijemne prekvapenie.
Salt (2010)
Tak Angelina je dobra...a sexi...scenar je deravy a ten zaver som teda nepochopil ani ja...za kym to vlastne Angie na konci uteka? ale dobre sa na to pozera, tak teda 3 hvezdy, nech nezerem...
Majstrov Syn (1978)
sialena choreografia, mozno najlepsia chanovka
Rachot v Bronxe (1995)
Jackie v Amerike sa celkom podaril, aj ked ma v zalohe dost lepsich snimok
Jackie Chan: Superpoliš 3 (1992)
do tretice vsetko dobre + krasna Michelle
Jackie Chan: Superpoliš 2 (1988)
vydarene pokracovanie vydareneho filmu