Recenzie (102)
Útok pětihlavého žraloka (2017) (TV film)
Snižuji hodnocení o jednu hvězdu, protože páta hlava není moc v záběrech vidět, a proto se tak 5-ti hlavý žralok stává nevěrohodný.
Veselé vánice (2022) (seriál)
Velmi vkusně zobrazené prolínající se příběhy na první pohled nezajímavých lidí, které většině z nich vážně a zajímavě mění život náhodné setkání s těmi, se kterými se již dávno měli setkat. Vánoční atmosféra je jako bonus.
Historie pro začátečníky - High Fructose Corn Syrup (2022) (epizóda)
Být epileptik jistě dostanu po pár minutách sledování záchvat. Zábavný dokument, jestli se toto veledílo dá tak nazvat. Nakonec mi vyšlo, že za obezitu národa v usa mohou politická rozhodnutí.
Trojuholník smútku (2022)
Dvě a půl hodiny smutku. Nevkusné, směšné, zdlouhavé, nudné. Pokud si pan tvůrce myslí, že natočil satiru čohokoli, tak by se měl jít léčit.
Andor (2022) (seriál)
Nudná nuda, zabalené do hezkého obalu.
Avenue 5 (2020) (seriál)
Protivné, uječené, vystresované a hloupé postavy, humor na vrcholu trapnosti. Toto lze zažít v běžném životě, ale je lépe se tomu vyhnout. Celkový pocit hnusný.
Velká premiéra (2022)
Přehlídka trapnosti ze které běhá mráz po zádech. Otřesně špatná vrcholná trapnost, ale hlavně ubohost. Shlédnout celé přináší pocity trvalého upatlaného hnusu.
Zátopek (2021)
Nemít rád Zátopka, tak dám jednu hvězdu za vizuál, jinak nevím co vlastně chtěla pí. scénáristka říci. Herecké výkony velmi dobré. Některé zobrazené Zátopkovi myšlenky a skutky z osobního života jsou smyšlené a snižují jeho zásluhy a vlastní kredit.
Prípady 1. oddelenia - Podnájomníci (2022) (epizóda)
Jeden z nejlepších počinů české filmové produkce v poslední době. Tleskám.
Labyrint - Série 2 (2017) (séria)
Světově originální, velice dobrý scénář a skvěle udělané, zřejmě lepší než první série.