Posledné recenzie (20)
Ženatý so záväzkami (1987) (seriál)
Byl by to celkem slušný seriál, ale ty neustálé zvuky a smích na pozadí to neskutečně ničí. Je to tak otravné, že to po druhém dílu vzdávám.
Všemohúci (2015) (seriál)
Film byl naprosto výborný, ale tohle je velký omyl. Během druhého dílu musím vypnout, protože to se fakt nedá. Kdo viděl film, tak tento seriál je parodie.
Kravaťáci (2011) (seriál)
O tomto seriálu jsem se doslechl poměrně dost chvály, ale v průběhu třetího dílu to musím vypnout. Mám rád právnické prostředí, ale tady to vůbec není ono. Scény a dialogy mi přijdou pořád dokola podobné, sem tam se řeší nějaký vztah...nuda.