Recenzie (359)
Abraham Lincoln: Lovec upírov (2012)
...nic naplat, upíři jsou mé lásky a vizuální efekty mi braly dech!
Albatros (2011)
Vnitřně frustrovaná, navenek příjemně cáklá holka, co vnese čerstvý vítr (někdy až moc) a vzruch (hlavně pro někoho) do poněkud nudné a dysfunkční rodinky. Odsejpá to a je na co koukat. Myslím doslova. Okouzlující scenérie a skvělé výkony.
Paráda (2011)
Bezpochyby kvalitní film s jasným poselstvím, ale ten balkánský humor prostě mi nesedí.
Medvedík (2012)
...aneb jak křehká je lidská duše a krutá téměř vždy je "opičí láska".
Pravda o mužích (2010)
Neshledal jsem v tom nic převratného, naopak si zítra na ten film ani nevzpomenu. Nehledě na to, že Julie mi byla krajně nesympatická už od začátku jak poskakovala před obrazem.
Zabijak Joe (2011)
Některé scény a hlášky zůstanou už navždy v mysli!
Láska je láska (2012)
Výborný oddechový film a nezapomenutelné hlášky E. Balzerové a S. Stašové. Originální a celkově na český film hodně povedený.
Hledám přítele pro konec světa (2012)
Hooodně zdařilá romantická komedie k zamyšlení
Miss Bala (2011)
Velmi napínavé, dokkonale natočené a jen tak z hlavy nevymizí. Co by na to řekly naše missky lehkoživky?
Smrteľné lži (2012)
Konečně po delší době kvalitní detektivka a k tomu dokonale zahrané, od začátku do konce napínavé, jen škoda tak rychlého závěru.