Recenzie (425)
Moderná rodina (2009) (seriál)
Dosti buranské.
Jake a piráti ze Země Nezemě (2011) (seriál)
Vlastně o ničem a pořád dokola, ale díky písničkám se to velmi malým dětem líbí. Druhá hvězda za pirátské hrané duo.
Kočování za pohádkou (2018) (relácia)
Hrozná blbost. Za to toto platíme koncesionářské poplatky 🙁.
Doktor Spánok (2019)
Začátek je značně nesrozumitelný, ale asi po 20 minutách začnete chápat a začne přituhovat. Konec jsem čekal zajímavější, ale celkově velmi dobrý.
Zaklínač (2019) (seriál)
Vážně se težko hodnotí. Divné první dva díly, skvělý 3-4, nadprůměrné 5,6 a průměrné 7,8. A teď si vyberte :) Pro fanoušky žánru nebo Geralta povinnost, ostatním to nemusí sednout. Na druhou sérii se těším, snad bude vyrovnannější a po trikové stránce.
Králiček Jojo (2019)
Osobně mi kombinace vážného a nevážného vyhovovala. Zbytečnost a hrůznost války, předsudky, z toho se lidstvo nikdy nepoučí a i proto nutno brát s nadhledem a humorem.
Star Wars: Vzostup Skywalkera (2019)
Tak efekty skvělé, atmosféra fajn, ale ten konec, hlavně posledních 10 min. z toho dělá frašku. Kdyby to pokračovalo dál, tak by se to muselo jmenovat SW - rodinná pouta. Zklamání jen lehké. 70%.
Zootropolis (2016)
Ano, trochu klišé tu je, ale celkově vtipné a "chytré" se skvělou vizuální stránkou.
Doba ľadová 3 (2009)
Lepší než dvojka.
Na plese s Honzou Onderem (2019) (relácia)
Sice chápu, že je to hlavně pro děti, ale přesto je to hlavně taškařice.