Recenzie (425)
Barbie (2023)
Tak nečekal jsem pecku, ale tohle? Nevadí, že to dost přehání s feminismes, jenže to by nesmělo chybět více hůmoru, takto nuda. Fajn W.Ferrel. Bohužel většinu Kenů a Barbie viditelně na tyhle role moc starých. Škoda, trailery lepší než film. 50%.
Ninja korytnačky: Mutantský chaos (2023)
Zajímavý stil animace. Nenudilo děti ani dospělé. Milé překvapení.
Avatar: Cesta vody (2022)
Ve 3D samozřejmě bezkonkurenční, ovšem scénář trochu jak telenovela. A asi až moc akční na úkor příběhu, ten prostě nepřekvapí. 70%.
Na západní frontě klid (2022)
Myslím, že zbytečně kritizovaný počin. Je to prostě jiné, ale bůbec ne špatné. Určitě stojí za zhlédnutí. 80%
Thor: Láska a hrom (2022)
Ach jo. Snaží se být vtipné, ale spíše je trapné. Nejhorší Marvelovka. 40%.
Predátor: Korisť (2022)
Pěkná kamera, dobře hrající herci, hlavně hlavní hrdinka. ale finální boj opravdu dost "neuvěřitelný". Navíc digitální efekty rozhodně dokonalé nejsou a medvěd v boji má k reálnému hodně daleko. 70%.
Vreskot (2022)
Bohužel tohle se moc nepovedlo, nesympatičtí teenageři, kopírování již viděného...raději si pustě znovu původní "jedničku".
Stranger Things - Season 4 (2022) (séria)
Jak už se tu mnohokrát psalo, je škoda, že je tak strasně natahovaná stopáž a to především "citovými" dialogy, které ale vesměs jsou o ničem a nudí. Nebýt toho, bylo by to o hvězdu výše.
X (2022)
Jako jednohubka fajn, ale více se k tomu už asi člověk vracet nebude.
Sputnik (2020)
Od úvodu slušnou atmosféru zabijí nelogičnosti a hraní si na hrdiny. Škoda.