Recenzie (592)
Cashback (2006)
Naozaj milý film. Záver ma síce sklamal, lebo chýbal prvok fatalizmu ale ako celok to fungovalo na 5* 80%
Lovci nacistov (2010)
Skoda toho záveru pre americké publikum, lebo Berlínske dejstvo bolo super. To Kyjevské bolo typické Béčko ale celkový dojem je pozitívny: 75%
Dobrá znamení (2019) (seriál)
Vďakabohu že tak skvelú predlohu nedostali do rúk amíci ale "domáci". Britský humor sa podaril dokonca na obrazovke ešte miestami aj zvýrazniť a obe nebesko/pekelné entity sú zahrané bravúrne... A to 1.diel vyzeral skoro na pekné fiasko. Náštastie mali epizody vzostupnú tendenciu s výnimkou 3.dielu (ten bol čerešničkou, resp rajským jablkom) a réžia bola naozaj invenčná. Skladby od Queen tiež potešili a tak konečne seriál ktorý stál za dopozeranie (1.seria) 90%
Bizoni na tahu (1980)
Šubyduby Amerika...a přitom taková blbost! Asi najhorší film Bilaja Murája. No také boli 80ky... Ale soundtrack bol fajn. Film 45%
Utečenci (1986)
Po tých rokoch to veľmi zostarlo a za druhú dojemnú polovicu uberám jednu hviezdu. Celkovo má Veber lepšie komédie, tu dosť tlačil na city... 70%
Šialený Max a Dóm hromu (1985)
Jednotka bola aspoň origoš úlet... Toto bola síce akčná jazda s nalešteným vizuálom ale scénar čistá mizéria. Ani Tina to z biedy nevytiahla a nadlho Maxa pochovala. Teda nie ona ale Miller: 45%
Šialený Max 2: Bojovník ciest (1981)
Nebe a dudy oproti úvodnej bizarnosti. A nie kvôli Xnasobnemu rozpočtu alebo lepším trikom. Konečne to malo aj dej 😀 a postavy sa nechovali jako dementi. Klokanom dávam 75%
Šialený Max (1979)
Uff to bol bizár bazár 😉 čo čakať od tvorcov keď sú protinožci a celý život chodia dolehlavou... 🤪 55%
Pod kupolou (2013) (seriál)
Pilot slušný, ale s každým dielom išla úroveň nižšie a logika bola mimo skoro stále. Ani tak nevadilo, že sa scenár od druhého dielu už nedržal predlohy a postavy boli úplne vykuchané, problémom bolo, že konali ako po lobotomii a ich motivácie neboli vierohodné. Posledné diely som dozeral len so sebazaprením a ďalšie pokračovania určite nebudem riskovať. Už toto bola strata času... Ďalšia pokazená Štefanová výborná kniha. 43%
O-bi, O-ba - Zánik civilizácie (1984)
Špinavé, drsné, temné... ako naša budúcnosť... 68%