Posledné recenzie (44)
Kancl (2005) (seriál)
Definice toho proč je nejen americká verze The Office tak zábavná je těžko odhadnutelná. Atmosféra v DM je prostě tak strašně trapná, až to pro mě nepochopitelným způsobem překračuje meze zpátky na pole neuvěřitelné zábavy. K tomu samozřejmě přispěli neokoukaní herci a z Kanclu se stala záležitost koukatelná až do úplného konce.
Scrubs: Doktůrci (2001) (seriál)
Ačkoliv tento seriál je primárně komediální (což je v doktorském prostředí opravdu příjemná změna), nekazí ho ani občasné dramatické momenty. Naopak se velmi podařilo takové momenty natočit vkusně a bez zbytečného ždímání. Ve zbytku seriálu jsem pak nestačil žasnout nad dokonale hlubokou psychologií postav, vážně jsem nenašel snad jedinou charakterovou chybu. No a na závěr se k tomu přidají všechny ty drobnosti katapultující Scrubs téměř k mezím dokonalosti - improvizace Neila Flynna, nevšední proslovy Dr. Coxe anebo absurně doslovné snílkovství Johna Doriana.
Twilight sága: Úsvit - 2. čast (2012)
Konečně mi spadl kámen ze srdce, konečně jsem viděl i poslední díl téhle skvělé "pentalogie". Totiž představa budoucího života bez téhle ultranudné ždímačky na peněženky patnáctiletých fanynek je hned světlejší. Zapřísáhl jsem se nehodnotit tohle šílenství bez jeho zhlédnutí a konečně i poslední díl naplnil do poslední kapky moje očekávání. Ta jsem totiž neměl žádná. I v posledním díle se to celé opírá o scénář, který napsala Melissa Rosenberg asi někdy kolem čtvrté ráno po příchodu z hospody a ještě jí do toho zřejmě radil někdo s vyjadřovací schopností vyhazovače v klubu. Pro mě tedy konec této ságy znamená vykoupení a snad taky začátek zapomínání na ohavné hodiny strávené s ní.