Recenzie (36)
Zázrak (2013)
Film jsem nepochopila - nechápu, v čem byl ten "zázrak" - v tom, že se hlavní hrdinka na konci jednou jedinkrát usmála? Ale ta herečka byla skvělá, věřila jsem jí vše.
Nikdy nie sme sami (2016)
Těžko říct, co nám tímhle básník chtěl říci..., hlava mi to nebere...
O kouzelném jablku (2017) (amatérsky film)
Tato pohádka se nám moc líbila - super příběh i efekty, a líbilo se nám, že i Peklo někdy může pomáhat :-):-)
Svet pod hlavou (2017) (seriál)
Za mne pět hvězd - skvěle jsem si to užila a vždy se těšila na další díl!
Dračia nevesta (2015)
Krásný romantický příběh, skvělý na vánoční čas!
Billy Madison (1995)
Tak tomuhle říkám pekelná blbost u které se člověk trošku zasměje :-D
Východiskový bod (2014)
Úžasný film, úžasný pocit - fakt smekám..., nedokážu popsat,co se ve mně odehrává, ale stálo za to se na tento film podívat.
Chirp (2014) (seriál)
Můj 4 letý syn miluje tento seriál, takže mně se také líbí :-)
Anjeli (2014)
Další film Alice Nellis, který mne nezklamal - miluju její styl práce - pokaždé ve mně její film zanechá "pocit prožitku" několik dalších dní...
Whiplash (2014)
Síla, síla, síla - husí kůže, prostě síla!