Recenzie (36)
Z jiného těsta (2023)
Za mě super 👌, skvěle jsem se bavil 😁, Jonah Hill i Eddie Murphy byli skvělí.
Tvárou v tvár - Season 2 (2021) (séria)
I druhá série mě uchvátila..., a zůstal otevřený prostor pro třetí..., bude, nebude?
Vyšetrovanie (2020) (seriál)
Pro mne neskutečně emotivni, vtáhlo mě to naprosto do děje, bolestně jsem prozivala každý díl se slzami v očích . Úžasně natočené, bez krve, oběti, bez pohledu na pachatele... A přesto jsem jim věřila naprosto vše. Pro mne skvěle natočená série podle skutečné události. Případ jsem neznala a teprve po shlédnutí si půjdu najít nějaké informace.
Undercover - Season 3 (2021) (séria)
Zkouknuto jedním dechem :-). Ferryho postava je zahraná perfektně! I tato třetí série mě velmi bavila, krásně to odsejpalo a doufám, že tahle série nebyla poslední.
Román pre pokročilých (2019)
Náhodou, když se chce člověk fakt pobavit a zasmát a nehledá v tom "poselství", tak je to super dílko :-D
Ta druhá (2020)
Už dlouho jsme se takhle nenasmáli :-D, naprostá oddechovka :-)
Cez prsty (2019)
Skvělá letní oddechovka :-), za mne naprostá spokojenost :-)
Patrick Melrose (2018) (seriál)
Souhlas s KevSpa - série zbytečně krátká, Cumberbatch excelentní!
Bludné kruhy (2020) (seriál)
Něco tak temně emotivního jsem už dlouho neviděla! Tohle je přesně to dílo, které ve vás zanechá nesmazatelnou stopu, něco - co prostě nechcete zapomenout, protože tohle je život. Skvostné! Absolutně bez diskuze 5 hvězdiček.
Holmes a Watson (2018)
Když se chceš zasmát, dej si tento film :-D