Recenzie (455)
Smrtonosná zbraň 4 (1998)
Pokus o akční film pro celou rodinu, kde stěžejní částí jsou hlášky a dialogy dvou hlavních postav. Ve výsledku jsem Smrtonosnou zbraň neshledal ani akční, ani vtipnou.
Asterix a Obelix: Misia Kleopatra (2002)
Je to hrozná blbost, ale místy vtipná blbost. Jednoho Imhotepa. Dva!
Rambo (1982)
Rambo je takový frajer, že ke svému filmu nepotřebuje ani smysluplnou zápletku. Sice občas pláče a bojí se potkanů, ale střílet z kulometu jednou rukou neumí asi ani Chuck Norris.
Divoký Django (2012)
Není to taková pecka, jako byli třeba Pancharti, ale jejich laťku už těžko něco překoná. Waltz opět dominuje a tentokrát mu skvěle konkuruje S. L. Jackson. Ty necelé tři hodiny jsou opravdu dlouhá doba, nicméně o zábavu nouze není.
Posol: Príbeh Johanky z Arku (1999)
Pokus o velké dílo vyšel tak napůl. Chápu, že Besson chtěl přiblížit vnitřní boj Johanky, ale dosáhl pouze toho, že na konci filmu má divák alergii na její obličej.
Vládneme, nerušiť! (2007) (TV film)
Obrovská špína a žumpa reprezentující naši zemi na nejvyšších místech dle mého názoru jasně reflektuje stav české společnosti, morálky a životních hodnot.
XXY (2007)
Absolutně prázdné, amatérské a bezduché sdělení, které nijak nezačíná, ani nekončí. Naprostá ztráta času.
Bestián: Kupředu, zpátky jen krok! (1999)
Vtipná parodie na filmy o cestování časem s notnou dávkou britské satiry.
Hobit: Neočakávaná cesta (2012)
V prvé řadě je to příliš dlouhé. I kdyby to bylo o polovinu kratší, pořád by to bylo dlouhé...
Desať Božích prikázaní (1956)
Je až k neuvěření, že tento VELKOfilm je více než půl století starý. Na svou dobu nadčasové a epické starozákonní dílo.