Recenzie (31)
Vis a vis: Hotel Oáza (2020) (seriál)
Jak totálně zabít seriál. Splácanina totální, bez tahu , jen nuda a ,ilion věci okolo jako by chtěli do 8 episod narvat 8 řad... Za mě totální zklamání. První dvě řady super, 3. a 4. poměrně slušné 5. tragedie tedy..
Mělas to vědět (2020) (seriál)
fajn reklama na botox Nicole Kidman .....5 díl 3+ jinak docela o ničem
30 strieborných (2020) (seriál)
Totální slátanina připomínající B až C horory, nuda, nesmysl- stačil 1. díl
Belmondo podľa Belmonda (2015) (TV film)
Milé a moc zajímavé !!!
Traja bratia (2014)
Kdo nezná minioperky Svěrák - Uhlíř bude se asi trochu divit.Kdo je zná a má je rád ,je to pecka !!! Troška nesahá ani po kolena.Podle mě nejlepší pohádka za posledních 10 let ...
Fotri sú lotri (2010)
naprosto zbytečné
Čierna labuť (2010)
L'magnifique !!!!
Osina v zadku (2008)
Veber ani Pignon mě nezklamali !
Môj priateľ je hypochonder (2005)
Příjemná komedie,škoda že Pierre Richard nehraje více ,role hipíka z jointem mu fakt sedla :)
Profesionáli (1977) (seriál)
nejoblíbenější seriál z dětských let :)