Recenzie (40)
Osamelý jazdec (2013)
Mít to cca o třetinu kratší stopáž, dal bych možná i plný počet, protože jsem se dobře bavil
Gravitácia (2013)
Byl jsem v Imaxu naprosto spokojen ;-) film byl parádní ;-) Jen přítelkyně si ho moc neužila - bolely ji oči :(
Noe (2014)
Moc rád a s nadšením jsem shlédl tento kousek. Byl netradičně pojatý, ale mile mne to překvapilo jako kompaktní celek. Užil jsem si to a rád se podívám znovu, ale už asi ne v kině, nýbrž doma ;-)
John Carter: Medzi dvoma svetmi (2012)
Až na pár chvil, které byli naivní či trapné a předpovídatelné jsem se dost dobře bavil. Mám celkem rád tento styl a líbilo se mi zpracování i herci. Škoda, že se sotva zaplatí... Příjemná podívaná.
Kolumbovo náměstí (2012)
Nechápu místní nízké hodnocení.... Sice je to celkem předvídatelné, ale dost dobře podané a navíc sympaticky působící. Hudba mne též zaujala. Celkově jsem byl spokojený.
2001: Vesmírna odysea (1968)
Ano, je to nadčasově pojato a podařilo se to tam vměstnat. Ano, jsou tam dobré záběry. Ano, film nese poselství. Ale je toho tam zbytečně moc....!
Cudzinec (2010)
Nevím, o co tu hodnotícím jde.. Já jsem se dobře bavil a většina filmu mne připadla dobře natočená. Takže 3,5 * a za Jolie 4
Bloudím (2010)
Velmi sugestivně natočený snímek, který má co říci dnešní době.
Matrix (1999)
Legendární film, který ovšem jen tak nezestárne (alespoň pro mne). Je to ukázka výborného filmu, který navíc nese hlubší poselství, které se dnes začíná naplňovat (ať si to připouštíte či nikoli). Pro velkou masu lidí je totiž již místem, kde se socializují a kde bych chtěli strávit svůj život, něco virtuálního. Ve filmu je to Matrix, v živé současnosti je to jiný kyberprostor - internet. Doufejme, že nás to nepřeroste.