Recenzie (64)
F. L. Věk (1970) (seriál)
Úžasný seriál, který si vychutnáne až po probrání národního obrození. Trošku předvídatelný příběh, který ale vždy potěší.
Dom pri jazere (2006)
Příjmná podívaná s krásným koncem. Romantika jako stvořená pro moji dušičku.
Miss špeciálny agent (2000)
Průměrný příběh, který neurazí. A mě občas i potěšil.
500 dní so Summer (2009)
Příjemně strávený večer s tímto filmem. Zajímavé zpracování, i když jsem se občas ztratila, dobré herecké výkony i poutavý příběh, vtipný konec (Já jsem Autumn) ale chybělo mi tam takové oh, kdy bych si pomyslela "Sakra to byl film".
Harry Potter a Dary smrti - 1. (2010)
Hrozně jsem se těšila, ale bála jsem se, že budu zklamaná. Naštěstí se nestalo. Několikrát jsem si poplakala (hned na začátku a úplně na konci), vyděšeně jsem křčela při scéně s hadem, zasmála jsem se u několika scén s Ronem a mé srdce zaplesalo při scéne s Harrym, Hermionou a jejich tancem. Ano, jsem nadšená.
Megamozog (2010)
Snímek, u kterého se pobaví malí i velcí. Šťastný konec nesmí chybět a postavičky, se kterými se částečně ztotožňujeme. Tak se to dělá.
Pomáda (1978)
Nezapomenutelná jízda, kterou si budu pamatovat do konce života. Chytlavé písničky, chytrý příběh, ulízaný John Travolta a krásná Olivia Newton-John.
Coco Chanel (2009)
Pěkný příběh, povedená Audrey, ale stále je ve mě pocit mírného zklamání.
Kramerová verzus Kramer (1979)
Úžasné duchaplné dialogy, skvělý Hoffman, báječná Streep a ohromně silný příběh. To je záruka úspěšného filmu, tedy aspoň pro mě.
Usmievavá tvár (1957)
Velice dobrý film s krásnou Audrey v popředí. Fred se k ní neskonale hodí a společně tak tvoří tařka dokonalý pár. Nicméně si nemůžu pomoc, ale Audrey se mi líbila mnohem více na začátku jako šedá myška než ke konci jako přemalovaná manekýna.