Recenzie (64)
Nová holka (2011) (seriál)
Přiznám se, že jsem čekala daleko víc. Ale zatím se pořád ještě bavím, tudíž nebudu nic kritizovat. Naopak bych vyzdvihla úžasnou Zooey a roztomilého Justina.
Kde bolo, tam bolo (2011) (seriál)
Úžasné, skvělé, perfektní. Závislost po prvním dílu. Oblíbené postavy: Emma, Mary Margaret, Mr. Gold
Doktorka Zoe (2011) (seriál)
Tohle je přesně to, co mám ráda jak ve filmu, tak i v seriálu. Příjemná jižanská atmosféra, do které zabloudí zatvrzelá holka z velkoměsta, vtipné situace střídá lehké drama. Třešničkou na dortu je pak krásná Rachel Bilson a charismatický Scott Porter. Zatím jsem spokojená, uvidíme, jak to půjde dál.
Dvojičky (2011) (seriál)
Komplikovaný ale velice zajímavý příběh, který se epizodu od epizody stále více zamotává. Velmi přesvědčivá Sarah Michelle Gellar, charismatický Ioan Gruffudd a správně otravný Nestor Carbonell tomu dodávají ještě větší šťávu. Jsem nadšená, jen tak dál.
Piráti z Karibiku: V neznámych vodách (2011)
Moc se mi to líbilo. Penelope mi až překvapivě seděla, Johnny jako obvykle skvělý, Geoffrey i s jednou nohou válel. Konec velmi otevřený, čekám na zprávy o natáčení dalšího dílu.
Lietam v tom (2009)
Příjemné překvapení. Působilo to na mě sice trošku chladně, ale přesto příjemně strávené dvě hodiny.
Morganovci (2009)
Zajímavé vidět Sarah Jessicu Parker v jiné roli než pouze Carrie. Hugh si odehrál svoje a velmi dobře, ale opravdu mi chybělo více vtipných hlášek. Přesto příjemná oddychovka.
Hellcats: Superkočky v akcii (2010) (seriál)
Sice někdy tento seriál působí mírně přízemně a velkou hloubku to nemá, určitým způsobem mě to ale okouzlilo. Oceňuji především, že se vše odehrává na univerzitě a herci jsou věkově blízcí svým postavám. Dějově to sice trošku připomíná Glee, ale zase je to okořeněné o trochu té akrobacie. Vždy příjemně strávený čas.
Kosti (2005) (seriál)
Vždycky jsem si myslela, že na tohle nejsem. Pak jsem ale neodolala tlaku přemlouvání a zjistlila jsem, že pro něco takového mám vlastně slabost. Moc se mi líbí chemie mezo Boothem a Bones, případy jsou zatím velmi originální a vtipy fungují. Jsem nadšená.
Orol Deviatej légie (2011)
Skvělé. Do poslední chvíle jsem netušila, jak to skončí. A když to skončilo, nezmohla jsem se na nic jiného než 'wow'. Jsem našená.