Recenzie (357)
Walking Dead - Season 3 (2012) (séria)
98%.. Oblíbené postavy: Daryl, Michonne, Rick - Začalo to pěkně zostra. Převzetí vězení, do toho "samurajka" Michonne a pak městečko Woodbury. To všechno slibovalo pořádnou dávku akce. A ta také přišla! S postavami už jsem byl sžitý, takže přibyly i emoce (zvlášť jedno úmrtí u mě šlo přes slzy). Počet dílů opět narostl. U jedné nebo dvou epizod jsem si říkal, že jde o takové utahané oddalování finále. To je ale jen malinké mínus v jinak úžasné sérii..
Walking Dead - Season 2 (2011) (séria)
90%.. Oblíbené postavy: Daryl, Rick, Meggie - Dvojnásobek epizod, nové postavy. Už se objevovali i některá hluchá místa, ale bylo jich minimum.. První půlku série zabrala zápletka, při jejímž vyústění jsem upřímně brečel. A to se hodně počítá! Poslední dva díly pro mě stoprocentní..
Walking Dead - Season 1 (2010) (séria)
95%.. Oblíbené postavy: Rick, Glenn, Lori - Krátká, ale výživná série.. 2 úvodní díly boží. V těch dalších se sice víc kecalo, ale bez vývoje postav a jejich vztahů by to přece nešlo.. Velká spokojenost!
Superfantozzi (1986)
Fantozzi č.5 aneb největší světový smolař v průběhu věků.. Originální pojetí, ale tentokrát bohužel méně povedených gagů.. 2,5*
Maléry pána účtovníka 2 (1983)
Fantozzi č.4.. Ano, celkově to není tak zábavné jako předchozí díl, ale zase lepší než první dva.. Najdeme zde několik super památných momentů (dovolená na skládce, atletika).. A že se Mariangele zastavil cyklus? No tak se jí rozbilo kolo no.. 😃 3,5*
Maléry pána účtovníka (1980)
Fantozzi č.3 = nejlepší Fantozzi.. Ačkoliv série už trochu začala vykrádat sama sebe (odtučňovací kúru už jsme viděli v jedničce), tady je to ale jaksi upgradované, lepší a odpouštím to.. Pína a pekař, dcera/opička, výlet na lodi a hlavně cyklozávod - to je pro mě klasika, která nezklame..
Strážci vesmíru - Lions & Blizzards (1994) (epizóda)
Poprvé co Angela neodmítne Zacka a jde s ním na rande, to ale naruší monstrum Goatan - napůl koza napůl lev, který umí ovládat počasí.. Jason zmiňuje film Netvor z černé laguny (1954).. Poprvé uslyšíme song 'Fight' i s textem..
Druhá tragédia Fantozziho (1976)
Fantozzi č.2.. Na stejné vlně jako jednička, možná o krapet zábavnější. Slabší momenty střídají ty lepší (k těm patří třeba kasino nebo jak si šel Fantozzi "pro cigarety")
Fantozzi (1975)
Fantozzi č.1.. Řekl bych tak trochu rozpačitý začátek jedné legendy. Přijdou mnohem lepší díly (ale i horší bohužel).. K těm lepším momentům patří např. fotbal nebo výlet s Filinim..
Strážci vesmíru - Something Fishy (1994) (epizóda)
Billy má strach z ryb, proto Rita vyšle do boje rybí monstrum Goo Fish.. Stejný název byl použit i pro čtvrtou epizodu 19. série (Super Samurai).. Je zde použita instrumentální verze songu 'Fight'..