Recenzie (357)
Sám doma (1990)
Vánoce jedině s Kevinem McCallisterem! :) Jedinečná komedie...
Bláznivá komedie 3 (1994)
Fajn pokračování. Sice horší než 1 a 2, ale nedělá svým předchůdcům velkou ostudu..
Bláznivá komédia 2 (1991)
Podle mě stejná úroveň jako u prvního dílu.. Některý z těch fórků mě dostanou vždycky. I po těch letech. :)
Bláznivá komédia (1990)
Kouknul jsem na to znovu po zhruba deseti letech. A šel jsem do kolen stejně jako tenkrát. :D
Čierne Vianoce (2006)
Celkem slušná hororová jednohubka. Holky pěkný, dloubání očí stylový. Možná by tomu ale slušelo o jednu dvě prsatky míň a o pár minut z Billyho minulosti víc...
Battle Royale II: Requiem (2003)
Zdaleka ne tak dobré jako jednička, ale bavil sem se slušně!
Rýchlo a zbesilo: Tokijská jazda (2006)
Nejslabší článek jinak hodně nadupaný série!!