Recenzie (16)
Star Trek: Neznáme svety - Podpriestorová rapsódia (2023) (epizóda)
Netusil jsem co prijde, byl to trochu sok, neco co "sem nepatri", ale zahy se ukazalo jak dobre to funguje.. Miluju tenhle dil :D
Jurský svet: Nadvláda (2022)
Bylo znacne narocne udrzet pozornost. Nebavilo me to. 2* za vizual a puvodni herce
Hviezdna brána: Atlantída - Horúca zóna (2004) (epizóda)
Tohle me vzdycky tak iritue.. Mesto plne nejvetsich profesionalu nasi planety, ale vzdycky tam je nejakej nekompetentni dem*nt...
Westworld - Kiksuya (2018) (epizóda)
Bezva.. Bud se pul dilu mluvi japonsky, nebo skace cas od deviti k peti, nebo se mluvi indiansky.. Uz me to prestava bavit, rad bych si to uzival, ale s takovou to moc nejde... Pritom tak dobrej dil, ale najit titulky
Boba Fett: Zákon podsvetia - Kapitola 7: V mene cti (2022) (epizóda)
konecne i nejaka podtitulkova scena :-)
Moonfall (2022)
Mam rad Bcka co nedavaj moc smysl, ale po slednuti tohoto pocinu nejak nemam slov... :D
Expanze (2015) (seriál)
To uz je konec? Tak to je trochu zklamani, cekal jsem, ze ti pejskove a ten jeji bratr neco znamenaji pro dej, vubec tam tyhle sceny nemusely byt. Za to bych ubral posledni serii body.. Jinak jsem se skvele bavil, od pate serie trochu mene, ale stejne, aktualne nejlepsi scifi seros "na trhu" podle me. 5* zpracovani; 4,5* dej; -1* za patou serii; -0,5* za ty zbytecne sceny v 6 serii. Sumarum 4*
2067 (2020)
Kdyz jsem videl hodnoceni, cekal jsem neco uplne jineho, mnohem horsiho. Cekal jsem zkratka Bcko. Je fakt, ze ten jeho kamos, to je ten typ, kdy si clovek rika: musi bejt vzdycky aspon jeden z nich nekompetentni k****..? Skoda, ale ve vsech ostatnich ohledech to bylo vyborne, Vizual, dej, myslenka.. Rikam si, co za lidi se na takovy film diva, ze tak podhodnocuji. 4 z 5
Válka zítřka (2021)
Zprvu jsem si říkal, že to vypadá na novou hvězdnou pěchotu, ale ne, tak vtipný to není, ale bavil jsem se dobře. Za mě 3,5* tak zaokrouhluju na 4*
Valerian a mesto tisícich planét (2017)
Skoda jen, ze v hlavnich rolich byly tak mladi herci. To z toho udelalo spise pohadku nez film. Vizual 5* Pribeh 5* Herci 3* Suma 4*