Recenzie (46)
Tajomstvo kruhu čarodejníc (2011) (seriál)
Jak už zde hodně lidí psalo začátek je sice nuda ale poslední díly jsou skvělé, plné akce a nápadů. Moc mě mrzí že se nechystá další řada. Za pár dnů jsem dokoukal celou serii a chci další ale bohužel.
Sweeney Todd: Čertovský holič z Fleet Street (2007)
I když je to muzikál u kterého se mi stává že u něj usnu, tak se mi film líbil. Měl své kouzlo a nedokázal jsem poznat co bude dál.
Expendables: Nezničiteľní 2 (2012)
Prostě akční hrdinové co jiného říct? :D.. Chuck Norris mi ale dával to je pravda, v každé scéně v které byl vystřílel půlku lidí a zase zmizel. Přišlo mi že je to na popud všech těch vtipů co o něm kolují. :D
Zelený sršeň (2011)
U tohoto filmu jsem se vážně nemohl rozhodnout kterou hvězdičku mám udělit bylo to na rozhraní mazi třetí a čtvrtou. Tak jsem se rozhodl mu přilepšit a dát mu čtverku protože sem u jedné vtipné scény vážně vybuchl a dostal to ze sebe a to se mi u moc filmů nestává.
Prekliaty ostrov (2010)
Zvláštní děj s nečekaným koncem i když trochu smutným proto čtyi hvězdičky.
Simpsonovci (1989) (seriál)
Nekonkureční kreslený seriál. I když poslední série už je přehnaná a moc mě nebavila.
Ako som spoznal vašu mamu (2005) (seriál)
Každý člen skupiny v seriálu hraje svou určitou roli, kteří zde utváří nepřekonatelný celek. S plno vtipy, gesty a zajímavím příběhem. Ale těším se až konečně potká tu svou pravou.
Hviezdna brána: Atlantída (2004) (seriál)
Po SG1 je to příjemná změna s více sci-fi scénami a prostředím.
Prison Break: Útek z väzenia (2005) (seriál)
Byl snad muj první seriál který jsem sledoval díl po dílu a ani jeden nezmeškal. Zajímalo vždy co bude dál a nedělalo mi problém si počkat. Viděl jsem každý díl i když bych je už teď asi nerozeznal vím přesně o čem to je.
Chuck (2007) (seriál)
Co říct?.. Je těžké protože seriál příjde vždy s novou zápletkou a každý díl končí závěrem po kterém jsou všichni zvědaví na další scénu. Je to jeden z nejlepších seriálů které sem kdy sledoval podle mého..