Obľúbené seriály (10)
Prison Break: Útek z väzenia (2005)
Byl snad muj první seriál který jsem sledoval díl po dílu a ani jeden nezmeškal. Zajímalo vždy co bude dál a nedělalo mi problém si počkat. Viděl jsem každý díl i když bych je už teď asi nerozeznal vím přesně o čem to je.
Teória veľkého tresku (2007)
Komediální seriál o inteligetních tupcích a atraktivní krásné dívce, která dodává celému seriálu to správné koření a požitek ze scén. U některých vtipu jsem se nedokázal ovládnout a musel jsem to ze sebe dostat, tolik legrace a samotného vtipu nad problémem jsem vážně nečekal. Proto dávám tomuto, pro mě parádnímu seriálu pět hvezdiček.
Chuck (2007)
Co říct?.. Je těžké protože seriál příjde vždy s novou zápletkou a každý díl končí závěrem po kterém jsou všichni zvědaví na další scénu. Je to jeden z nejlepších seriálů které sem kdy sledoval podle mého..
Hviezdna brána: Atlantída (2004)
Po SG1 je to příjemná změna s více sci-fi scénami a prostředím.
Ako som spoznal vašu mamu (2005)
Každý člen skupiny v seriálu hraje svou určitou roli, kteří zde utváří nepřekonatelný celek. S plno vtipy, gesty a zajímavím příběhem. Ale těším se až konečně potká tu svou pravou.
Hviezdna brána (1997)
Simpsonovci (1989)
Nekonkureční kreslený seriál. I když poslední série už je přehnaná a moc mě nebavila.
Nezvestní (2004)
Dokud jsem nedosledoval všechny díly nevěděl jsem o co přesně v tomto seriálu jde. Následovala už jen změna hodnocení na větší počet hvězd.