Recenzie (454)
Líbám Tě a miluji (2006) (TV film)
poslední z cyklu dokumentů "soukromé století", které jsem měla možnost vidět.. a opravdu doufám, že brzy navážou další příběhy obyčejně neobyčejných českých lidí a já budu smět opět nahlédnou onou "klíčovou dirkou"..:)
Sousoší dědečka Vindy (2004) (TV film)
další nahlédnutí klíčovou dirkou, tentokrát do osudů despotického sochaře Vincence a jeho rodiny..
Tatíček a Lili Marlén (2002) (TV film)
dokument z cyklu soukromé století.. aneb nostalgické nahlížení klíčovou dirkou do života tatíčka a jeho bohémské ženy Lili Marlén..
Flákači (1995)
"jé, plachetnice.." "Brendo?":-)))))))
Cizinec (2005)
Harlan nebyl vyšinutej.. Harlan měl jen svůj svět jinak vymyšlenej.. jiná pravidla, jiný žebříček hodnot, jiné vidění světa.. cizinec v našem světě.. "westernový" konec, který se k němu přesně hodil, takový konec, ke kterému se celý film ubírá a který (bohužel) dlouho dopředu tušíte i vy.. tři a půl:)
Dva roky prázdnin (1974) (seriál)
nejen "každý kluk" hltal tenhle seriál...;-))
Dievča z kaviarne (2005) (TV film)
neobvyklá lovestory ze summitu G8..
Letiště (2006) (seriál)
když na tu dokonalou (dokonale zahranou) nánu Zuzany Norisové koukám, tak si říkám, jestli ona nebude dcerou Chucka Norrise:))))
Poseidon (2006)
voda, voda.. bla, bla, bla.. voda.. zív.. voda.. bla, bla.. zív.. voda, voda..:( a neberte to prosím jako spoiler.. naštěstí pak šlo v tv manchester vs. as řím (btw. 7:1:)))
300 (2006)
Někde jsem četla, že stačí vidět trailer.. i přesto jsem se do kina vydala a rozhodně nelituju! Neuvěřitelně (ná)silný příběh, s neuvěřitelně charismatickými postavami, od krále Leonida, přes Xerxese až po záporáka Therona.. a jestli je forma nad obsahem?? na to sere pes:o)