Recenzie (23)
Men (2022)
Vizuál vcelku porno ale co tímhle dílem autor zamýšlel?!
Papírový dům (Netflix verze) (2017) (seriál)
1 a 2 série 5*, 3-5 série nemusela vzniknout 3,5*
Dokonalost (2018)
Děkuji Netflix (y)
Dívka ve vlaku (2021)
Ve třetině jsem to vzdal...
Máš někoho doma (2021)
Bylo nebylo, kdo je vrahem, on a tam ten, možná ona. Konec. Děkuji
Willyho kouzelný svět (2021)
Proč to vzniklo ? Hmm ?
The Barge People (2018)
Jako vážně ?
Replicate (2019)
Absolutně neprobírám hodnocení... 15%
Policie v akci (2017) (relácia)
Sem-tam poutavé, sem-tam katastrofální, herecké výkony hrozné a obzvlášť trapné, tak trapné až mě to baví. ***
Spider-Man: Paralelné svety (2018)
Neskutečný jak to funguje ... komiksový film mi vyrazil dech.