Recenzie (20)
Star Wars: Vzostup Skywalkera (2019)
po hodine a pul promitani jsem usnul
Čierny panter (2018)
Nebyl by to Forest Whitaker aby se tu neobjevil ze :). Film je picovina.
Justice League (2017)
v poslednich letech se filmari predhani v tom kdo zvoli horsiho zaporaka...stimhle filmem jsou celkem na spici. na tyhle filmy se divat zasadne s preskakovanim, ono vam stejne nic neutece (tak jako tak vite ze je to picovina). tech 45min misto 2h boli daleko min...
Star Wars: Sila sa prebúdza (2015)
relativne stravitelny proti Last Jedi...
Star Wars: Poslední Jediovia (2017)
zmrdi
Architektúra pre začiatočníkov (2012)
Koncentrovana nuda. Resi se tam ubohosti, "hlavni" hridna misto aby si to sel vyrikat se svym objektem lasky tak se urazi a padi brecet do 1+0 kde bydli s matkou. Na zaver udela opet uplny hovno:D Je to debil dobre mu tak. Opet varuji, film je velice nudny, kde vzal 71% je mi trochu zahadou.... (a to mam korejsky romanticky filmy velmi rad....)
Podfukári (2013)
"put em in a coffin" - VonMar
Hry o život (2012)
Opakuje se situace z filmu Code 46 akorat Samanthu Morton nahradil ten slizak Josh Hutcherson. Ne ze bych nemel rad tenhle druh postav, ale musi se to umet zahrat viz kvetak z Walking Dead. Kdyz to shrnu do dvou vet : Kluk je blbe jak hovno a film Kokotina jak zvon.
Minyeoneun goirowa (2006)
Korejska picovinka ... brecet se o tuho moc neda, komedie tam je poskromnu. Byl bych byval na to sel do kina, moje prvni veta po ukonceni by byla: "nazdar ty kurvo, tak co ty prachy!"
Captain America: Prvý Avenger (2011)
Ekvivalent Spondermana DC universe. Evans a.k.a prazda schranka ...