Posledné recenzie (31)
Mad Max: Zbesilá cesta (2015)
Nejzasadnejsi akcni film od dob Terminatora 2. Neni treba nic dalsiho dodavat.
Herkules (2014)
Lutz má charisma asi jako zkyslé mléko ("I am Hercules....son of Zuus"), dějová linka vlastně neexistuje a za vizuální stránku filmu by se stydělo i Asylum studio. Filmu se tedy raději vyhněte, pokud si ještě vzpomínáte, že Harlin dokázal natočit slušný film.
Polnočný expres (1978)
Skvělé vězenskě drama z netradičního tureckého prostředí. Výborný John Hurt ve vedlejší roli. Jedinou vadu na kráse vidím v tom, že hlavní postava je dement co pašoval drogy a tak mám trochu problém s ním soucítit.