Recenzie (158)
Žít (2022)
Na mě hlavně ke konci až příliš expresivně dojemné. Výborná hudba.
Aftersun (2022)
Zbožňuju artove filmy, ale toto...ne, toto ne.
Inštalatér (2016)
Kvůli těm příšerným stereotypům a sexistickým narážkám, kterými jsou české komedie bohužel prolezlé skrz naskrz, ubírám jednu hvězdu. jinak by to byla solidní černá komedie.
Dom pri jazere (2006)
To je zkrátka úplná klasika. Jeden z nejkrásnější romantických filmů. Citlivý, něžný...Sandra i Keanu jsou k pomilování.
Duna (2021)
Filmů, od kterých bych nedokázala odtrhnout oči, neboť mě jejich děj tak smetl, skutečně moc není. Musím vyzdvihnout zvuk.
Piesne zeme (2023)
Reklama na norské fjordy s neuvěřitelnou kamerou. škoda že v posledních 20 minutách tomu spadl řetěz.
Jeanne du Barry - Kráľova milenka (2023)
Johnny Depp je zkrátka Pan herec. Parádní kamera, výborná hudba, o kostýmech a kulisách netřeba mluvit. Charismatická Maiwenn, která si získá úplně každého. Strhující romantická podívaná.
Známi neznámi (2021)
Parádní.
Elvis (2022)
Jedním slovem, wow. Nejvíc mě dostala lehce avantgardní kamera a ten střih, plus výborně zvládnutá nelinearita vyprávění. Výjimečné výkony Hankse a Butlera netřeba dále komentovat. To byla panečku podívaná (a poslouchaná)!
Fabelmanovci (2022)
Velmi dobře řemeslně zpracovaný, lehce poetický snímek. Maličko na mě pomrkává příměr s Postřižinami. Brilantní Michelle Williams. Nicméně jinak vlastně tak trochu nuda - žádná zápletka, žádná gradace, rozuzlení - I když to nebyl ten druh filmu, který by byl vystavěn na tomto klasickém schématu. Znovu vidět rozhodně nepotřebuji.